Erlo – Xoxote 16/12/2018

2018-ko domekan 16-an, Erlo eta Xoxote mendiak igongo dituguz.

Irteera: Mungiako BBK-ko arkupetatik goizeko 7:30 etan.

Ibilbidearen iraupena: 4 ordutik 4 orduterdira.

Luzera: 15,4 Km.

Kotxez joango gara.

Autoa Loiolako Basilika aparkalekuan utziko dogu eta Azpeitirako sarrerara iritsiko gara igoera hasteko, hasieran asfaltutako bidetik eta gero baserri artetik pasatu ondoren eskuinera giratuko gara, eta zati baten igoera oso zorrotza bihurtuko da, baina oso ona ibiltzeko. Iturri batera iristean azken aldapa geratuko da bakarrik, nahiz eta zertxobait gogorragoa izan, dagoeneko zelan puntan gauden horrek lagunduko gaitu.Erloko gurutzera igotzeko abeltzaintza edateko balsa baten albotik pasatu beharko dogu. Atseden apur bat hartu ondoren gure bidea jarraituko dogu, San Ignazioraino iritsi arte, berriro balsatik gertu pasa ostean.Aterpetxean zeozer hartuko dogu eta Behin indarrak berreskuratu ostean, ibilbidean oso modu lasai batean jaitsiko gara, urten dogun lekurarte.

_________________________________

La salida del domingo 16 de Diciembre del 2018 será al Erlo-Xoxote.

Se saldrá de los arcos de la BBK de Mungia a las 7:30.

En coches particulares.

Longitud del recorrido: 15,4 Km

Duración estimada de la salida: 4h a 4,5 h.

A esto es preciso añadir el tiempo que nos llevará desde Mungia a Loiola.

Dejaremos el coche en el aparcamiento de la Basílica de Loyola, y caminaremos hasta la entrada de Azpeitia para comenzar a subir, al principio por carretera asfaltada de acceso a caseríos y después de un giro a la derecha comenzamos un sendero bastante exigente pero con muy buenas vistas. Esta es la parte que se hace un poco más dura de la ascensión, una vez que llegada a una fuente ya solo quedará el último repecho que aunque es incluso algo más duro, se hace ya viendo el final y eso ayudará. Llegada a la balsa para beber el ganado y giraremos a la derecha para ascender hasta la cruz de Erlo…………último esfuerzo y ya estaremos arriba. Descansaremos un rato y seguiremos marcha, para llegar al San Ignacio, pero antes tendremos que pasar de nuevo cerca de la balsa. Haremos un descanso en el refugio para comer y beber un poco. Una vez repuestas las fuerzas comenzaremos a bajar de forma muy tranquila por la pista que nos llevará hasta el origen sin ningún contratiempo. 
Ruta recomendable, aunque un poco durilla por el desnivel, ya que son casi mil metros, por eso la he calificado de moderada.

Se seguirá el track de Jose Ignacio Gil “Loyola Cruz de Erlo Xoxote Circular”

Utzi erantzuna

Zure e-posta helbidea ez da argitaratuko. Beharrezko eremuak * markatuta daude