Txindoki — 04/09/2022

Irailaren 4ko irteera Gipuzkoako lurraldera mugitzen da eta bertan Txindokitik paisaia ederrak gozatuko duguz.

Irteera honen irteera Larraitzeko aparkalekutik izango da.

Mendizale mota guztiak gozatzeko, 2 ibilbide aukeratu dira:

1go. ibilbidea zirkularra da, zailtasun ertainekoa, 11 kmko luzeragaz, 971 mko desnibela, 4 orduko denboran egin beharrekoa. Larraitzetik abiatuta, Txindokira igotzen gara.

2garren. ibilibidea lineala da, 9 km inguruko luzera, zailtasun tekniko erraza, 490 m-ko desnibelagaz, 4 orduko denboran egin beharrekoa. Larraitzetik abiatuko da Ausa Gaztelu gainera iristeko, bertan Nafarroako Erresumako gaztelu zahar baten hondakinak daude.

Irteera, Mungiako BBK-ko arkupeetatik goizeko 7:00etan izango da.

Bidai hau,  interesa duten pertsonen kopuruaren arabera egingo da, edo autobus bat alokatuko dogu edo auto pribatuetan joango gara.

Hori dela eta, interesatuek izena eman mesedez Irailaren 1a, eguen gabea baino lehenago.

Whatsapp edo Posta Elektroniko bidez bidali mezua Tallu Mendizale kkra. Eskerrik asko.

Mungiatik Larraitzeko aparkalekuraino 105 km inguruko distantzia dago, 1,5 orduko bidai estimatua izango da. Mungiara itzultzeko  ordua arratsaldeko 3rak inguru izango dira.

Ondorengo estekan klikatuta deskargatu daitekeen trackak  segiduko dituguz.

Ibilibidea 1:

https://es.wikiloc.com/rutas-senderismo/circular-al-txindoki-por-muitze-39627021

Ibilibidea 2:

https://es.wikiloc.com/rutas-senderismo/larraitz-ausa-gaztelu-larraitz-gipuzkoa-34602610

Oharra: Arrazoi ez desberdinegatik, Tallu Mendizale KKak ibilbidea partzialki edo osorik aldatzeko eskubidea berengan hartzen dau.

La salida del 4 de Setiembre se desplaza hasta la provincia de Gipuzkoa, donde disfrutaremos de bonitos paisajes desde el Txindoki.

Esta salida se realizará desde el aparcamiento de Larraitz

Para disfrute de todo tipo de mendizalez se  han seleccionado 2 itinerarios:

El recorrido 1 es circular de dificultad moderada en una longitud de 11  km con un desnivel  de 971m para realizar en un tiempo estimado de 4h. Partiendo desde Larraitz se asciende al Txindoki (1346 mts).

El recorrido 2 es lineal de unos de 9 km de longitud, catalogada como  dificultad  técnica fácil, con un desnivel de 490 m para realizar en un tiempo estimado de 4h. Se partirá desde Larraitz para llegar a la cima del Ausa Gaztelu donde se encuentran las ruinas de un antiguo castillo del Reyno de Navarra).

La salida desde los soportales de la BBK de Mungia será a las 7:00 de la mañana.

En función de la cantidad de interesados a esta salida se alquilará un autobús o el desplazamiento se realizará en coches particulares.

Por ello, se ruega a los interesados, apuntarse antes del jueves 1 de Setiembre por la noche.  Os podéis apuntar enviando un mensaje al whastapp o al email de Tallu Mendizale.

La distancia existente desde Mungia hasta el aparcamiento de Larraitz  es de unos 110km con una duración de viaje estimada de 1,5h. La hora estimada de retorno a Mungia será para las 3 de la tarde.

Se seguirán  los  track que se pueden bajar clickando los  siguientes enlaces:

Recorrido 1:

https://es.wikiloc.com/rutas-senderismo/circular-al-txindoki-por-muitze-39627021

Recorrido 2:

https://es.wikiloc.com/rutas-senderismo/larraitz-ausa-gaztelu-larraitz-gipuzkoa-34602610

Nota: Por motivos ajenos a su causa, Tallu Mendizale KK se reserva el derecho de modificar el recorrido parcialmente o en su totalidad.

Utzi erantzuna

Zure e-posta helbidea ez da argitaratuko. Beharrezko eremuak * markatuta daude