Kapildui — 04/12/2022

Abenduaren 4rako irteera Araba probintziara mugitzen da, Okinatik abiatu eta Ixona, Añua, Kapildui eta Butxisolo tontorretara igotzenko ibilbide zirkular baten.

15 km inguruko ibilbidea da, zailtasun ertainarekin,  gutxi gorabehera 3 ortdutik 3,5ra egiteko.

Desnibela: 518 m.

Irteera, Mungiako BBK-ko arkupeetatik goizeko 7:30etan izango da.

Bidai hau,  interesa duten pertsonen kopuruaren arabera egingo da,  edo autobus bat alokatuko dogu edo auto pribatuetan joango gara.

Hori dela eta, interesatuek izena eman mesedez Abenduaren 1a, eguen gabea baino lehenago.

Whatsapp edo Posta Elektroniko bidez bidali mezua mesedez. Eskerrik asko.

Mungiatik Okinako aparkalekuraino 100 km inguruko distantzia dago, eta 1,5 orduko bidai estimatua izango da. Mungiara itzultzeko  ordua arratsaldeko ordu biterdiak inguru izango dira.

Wikiloceko urrengo tracka segituko dogu:

https://es.wikiloc.com/rutas-senderismo/kapildui-1-176-m-butxisolo-1-146-m-circular-por-el-gr-38-y-los-puertos-de-ixona-y-anua-desde-okina-54962961

Oharra: Domeka honetarako bada alternatiba bat, 7 km inguruko ibilbide zirkular bat, laburragoa, zailtasun errazarekin, 2,5 ordu inguruko denboran egiteko.

Ibilbide hau egiteko ondorengo estekan klikatuta deskargatu daitekeen tracka segiduko da.

https://es.wikiloc.com/rutas-senderismo/butxisolo-1-146-m-circular-por-el-bco-de-zilikiturri-el-merendero-y-lazezabala-iturburuak-desde-oki-32319273

Oharra: Arrazoi ez desberdinegatik, Tallu Mendizale KKak ibilbidea partzialki edo osorik aldatzeko eskubidea berengan hartzen dau.

La salida prevista para el 4 de Diciembre se desplaza a la vecina provincia de Araba, para partiendo de Okina realizar un itinerario circular ascendiendo a los picos de Ixona, Añua, Kapildui y Butxisolo.

Es un recorrido de unos 15 km con dificultad moderada para realizar en un tiempo aproximado de 3 a 3,5 h.

Desnivel: 518 m.

La salida desde los soportales de la BBK de Mungia será a las 7:30.

En función de la cantidad de interesados a esta salida se alquilará un autobús o el desplazamiento se realizará en coches particulares.

Por ello, se ruega a los interesados, apuntarse antes del jueves 1 de Diciembre por la noche.  Os podéis apuntar enviando un mensaje al whastapp o al email de Tallu Mendizale.

Dado que la distancia existente desde Mungia hasta el aparcamiento de Okina es de unos 100 km con una duración de viaje estimada de 1,5h. se recomienda llevar bocadillo, fruta y bebida. La hora estimada de retorno a Mungia será para las 2:30 de la tarde.

Se seguirá el siguiente track de Wikiloc.

https://es.wikiloc.com/rutas-senderismo/kapildui-1-176-m-butxisolo-1-146-m-circular-por-el-gr-38-y-los-puertos-de-ixona-y-anua-desde-okina-54962961

Para este domingo existe una alternativa, y también se podrá realizar un recorrido un poco mas corto de unos 7 km de longitud con dificultad fácil en un tiempo estimado de unas 2,5 h.

Este es un recorrido circular que parte de Okina que pasa por el barranco de Zilikiturri y se asciende al modesto Butxisolo.

Se seguirá  el  track que se puede bajar clickando el  siguiente enlace:

https://es.wikiloc.com/rutas-senderismo/butxisolo-1-146-m-circular-por-el-bco-de-zilikiturri-el-merendero-y-lazezabala-iturburuak-desde-oki-32319273

Nota: Por motivos ajenos a su causa, Tallu Mendizale KK se reserva el derecho de modificar el recorrido parcialmente o en su totalidad.

 

Utzi erantzuna

Zure e-posta helbidea ez da argitaratuko. Beharrezko eremuak * markatuta daude