Eskerrak Gau Martxa

Testu honen bitartez, Tallu Mendizale kK-ko Zuzendaritza Batzordeak, eskerrik beroenak eskeini gure dauz Gau Martxa hau berriro arrakasta izan dezaten parataide gustiei.

Eskerrak, bira honen diseinatzaileari, garbitzen eta markatzen ibili direnari, zubi eraikitzaileari, Birlen komunak zabaldu dauskunari, txokolate bikaina prestatu daben sukaldariari, argazkaliari, Babes Zibileko Langunari, eta jakina, ibilbideko partaide gustieei. Honek bere, gaueko gozamena beste modu batean, ilunpetan, naturaren erdian murgilduta, herritarsasuna eta errespetua erakutsi eben eta.

Danori ba, ESKERRIK ASKO

Datorren astean Vgarren edizioa prestatzen hasiko gara.

A través de este texto La Junta directiva de Tallu Mendizale KK quisiera expresar su agradecimiento a todas las personas que ha hecho posible que la IV Martxa Nocturna de Mungia vuelva a ser un éxito.

Agradecer a los que diseñaron el recorrido, lo limpiaron y lo marcaron, a los constructores del puente, a quien en Billela, abrió las puertas para ir al servicio, a los cocineros que prepararon el exquisito chocolate, a los fotógrafos, personal de Protección Civil, y por supuesto a todos los participantes en la caminata. Demostraron un civismo y respeto a los guías que hicieron posible el disfrute de la noche de otra manera, en la oscuridad, sumergidos en plena naturaleza.

A tod@s pues ESKERRIK ASKO.

La semana que viene empezaremos con la edición V.

Deja un comentario

Tu dirección de correo electrónico no será publicada. Los campos obligatorios están marcados con *