Zumaia – Deba /// 06-02-2022

Irteera erraza.

Ibilbidea Zumaiako kaleetatik hasiko dugu, San Telmo baselizara eta ondoren Algorriko begiratokira iritsi arte. Astiro-astiro igotzen jarraituko dugu Galarreta aisialdi gunera iritsi arte eta ondoren Elorriaga auzora, non taberna zabalik badago salda bat har dezakegun.

Goizeko eskakizuna bete ondoren, Portutxikitik eta Sakonetatik jarraituko dugu eta Santa Katalina baselizara abiatuko gara, Deba-ko herrira jaisten hasi baino lehen.

Luzeera: 15 km.

Iraupena: 4 h

Zailtazuna: Erraza

Mungiako BBK-ko arkupeetatik irteera 8:00-etan izango da.

Bidai hau,  interesa duten pertsonen kopuruaren arabera egingo da, edo autobus bat alokatuko dogu edo auto pribatuetan joango da.

Hori dela eta, interesatuek izena eman mesedez Otsaila-ren 3-a, eguen gabea baino lehen. Bai Whatsapp edo posta elektroniko bidez. Eskerrik asko.

Ondorengo estekan klikatuta deskargatu daitekeen trackari segiduko zaio.

Recorrido fácil.

Comenzaremos el recorrido callejeando por Zumaia, hasta llegar a la ermita de San Telmo y a continuación al mirador de Algorri. Seguiremos ascendiendo suavemente hasta llegar al área recreativa de Galarreta y a continuación al barrio de Elorriaga donde si el bar se encuentra abierto podremos tomar un caldo.

Después de haber satisfecho nuestro requerimiento mañanero, continuaremos por Portutxiki, Sakoneta y nos encontraremos con la ermita de Santa Catalina antes de empezar a descender a Deba.

Longitud: 15 km.

Desnivel positivo: 620 m

Tiempo estimado 4 h

Dificultad: Fácil.

La salida desde los soportales de la BBK de Mungia será a las 8:00.

En función de la cantidad de interesados a esta salida se alquilará un autobús o el desplazamiento se realizará en coches particulares.

Por ello, se ruega a los interesados, apuntarse antes del jueves 3 de Febrero por la noche.  Os podéis apuntar enviando un mensaje al whastapp o al email de Tallu Medizale.

Se seguirá el track que se puede bajar clickando en el siguiente enlace.

Utzi erantzuna

Zure e-posta helbidea ez da argitaratuko. Beharrezko eremuak * markatuta daude