GR-123 — Bizkaiko Bira — Sukarrieta- Bakio

 

 

 

Datorren domekak, urtarrillaren 14an, Bizkaiko Biraren (GR-123) beste etapa bat planifikatuta dago, Sukarrietan hasi eta Bakioraino iristen da.

Hainbat monumentu megalitiko zeharkatzen dira, hala nola, Katillotxu, eta Bermioko herria kurtza ondoren, Burgoako mendia igo behar da, Bakiora baxatu baino lehen, San Pelaioko baseliza pasa ostean.

Hora de salida  desde la parada autobuses Ayto de Mungia: 7:30 de la mañana

Desplazamientos en Autobús. (La vuelta en autobús de línea desde Bakio)

Con el fin de reservar el autobús, se ruega apuntarse enviando un email a tallumendizale@hotmail.com o llamando al teléfono 688.824.994 (7 a 8 de la tarde) antes del jueves 11 de Enero por la noche.

___________________________

Para el próximo domingo, 14 de Enero, tenemos prevista la travesía de Montaña que corresponde a la Vuelta a Bizkaia GR-123, en la que se partiendo de Sukarrieta se llega a Bakio.

Se discurre por varios monumentos megalíticos como Katillotxu, después se cruza el pueblo costero de Bermeo, y posteriormente se asciende al Burgoa pasando por Patxotene, Azarrotetxu y Etxerre y se baja a Bakio después de caminar por delante de la ermita de San Pelayo (siglo XII).

Irteera Mungiako udaletxe aurretik: Goizeko 7:30etan.

Bidaiak buses izango dira. Etorrerakoa: Lineakoan Bakiotik.

Autobusa reserbatzeko, egueneko gabea baino lehenago izena emotea eskatzen  da. Bidali mezua tallumendizale@hotmail.com era edo 688.824.994 telefonora.

Se seguirá el track de:

(bajado de Wikiloc)

Utzi erantzuna

Zure e-posta helbidea ez da argitaratuko. Beharrezko eremuak * markatuta daude